• Wat is het minimumbedrag dat ik kan storten of opvragen?
    • Hoe lang duurt het voor mijn geld op mijn Bingoal rekening staat?
    • Waarom kan ik niet inloggen?
    • Waarom kan ik bepaalde persoonlijke gegevens niet wijzigen?
    • Er verschijnt een foutmelding als ik mijn storting uitvoer.
    • Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?
    • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
    • Kan ik geld opnemen van mijn Bingoal account, zelfs als ik geen winst heb?
    • Melding bij storting: “Dit bedrag is reeds gestort”.
    • Melding na beëindigen registratie: "Ontbrekende gegevens".
    • Hoe kan ik mijn account sluiten?
    • Hoe moet ik een klassieke overschrijving uitvoeren?
    • Moet ik u veranderingen in mijn persoonlijke gegevens doorgeven?
    • Waar vind ik mijn openstaande/gesloten weddenschappen terug?
    • Mijn storting is nog niet beschikbaar op mijn Bingoal rekening.
    • Wat is de snelste manier om geld te storten op mijn Bingoal account?
    • Eerste uitbetaling.
    • Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?
    • Hoelang duurt het om het geld op mijn bankrekening te ontvangen?
    • Waar kan ik de exacte opbrengsten vinden op mijn PC?
    • Hoe kan ik een aanvraag doen om mezelf een verbod op te leggen?